Dizaino pasaulio deimantas sužibo ir Vilniuje
Subtilumo, rafinuotos prabangos ir tobulumo įsikūnijimu išsiskiriantis „Boffi“ prekės ženklas pažymėjo naują tašką tarptautiniame dizaino žemėlapyje. Nuo šiol sostinėje galima aplankyti per du aukštus įsikūrusią interjero studiją, prilygstančią ikoniniams „Boffi“ salonams Niujorke, Londone, Paryžiuje, Milane, Majamyje ar Tel Avive.
Naujasis „Boffi DePadova Studio“ salonas Kęstučio gatvėje, Vilniaus Žvėryno rajone pasitinka ypatinga atmosfera, kur susipina itališka klasika, japoniškas subtilumas ir skandinaviškas tvarumas. Dizaino ir architektūros gurmanai jau spėjo įvertinti prestižiniu vardu paženklintą vietą, kurios kelią į Lietuvą lydėjo ilgos derybos ir didelės investicijos.
„Dešimtmetį praleidau Italijoje, kur „Boffi“ vardas – tarsi Biblija visiems, nardantiems architektūros vandenyse. Lankiausi tiek jų salone, tiek kasmetinėse prestižinėse baldų ir interjero parodose „iSaloni“, kur jų erdvės buvo įrengtos geriausiose vietose, sulaukdavo didžiausio profesionalų dėmesio ir tik vienintelio klausimo: o kas toliau?“, - apie pažintį su istoriniu italų prekės ženklu pasakoja žinoma Lietuvos architektė, „Boffi DePadova Studio“ įkūrėja Edita Stankevičiūtė-Righetto.
Ji pažymi, kad „Boffi“ šiuolaikinio dizaino istorijoje padarė bene svarbiausią įtaką virtuvės raidai. Jei anksčiau virtuvės buvo įrenginėjamos atskiruose kambariuose, sunkios, medžio masyvo ir neturėjo didelės estetinės reikšmės, tai italo Pierro Boffi prieš 90 metų įkurta kompanija sugebėjo sukurti ergonomikos sistemą 60x60x90. “Jie pirmieji pradėjo naudoti lakuotus bei spalvotus paviršius, integravo buitinę techniką, panaikino spintelių rankenėles, jas integruodami į pačias spinteles ir atrado daugybę kitų novatoriškų sprendimų. Šia sistema iki šiol vadovaujasi dauguma architektų”, - pasakoja Edita.
Su laiku „Boffi“ ženklas tapo išskirtinumo sinonimu, suvienijo garsiausius dizaino pasaulio vardus (Vico Magistretti, Achille Castiglioni, Piero Lissoni) ir, neabejotinai, tapo mėgiamiausiu tarp architektūros pasaulio įžymybių (Normanas Fosteris, Zaha Hadid, Kengo Kuma, Peter Zumthor).
„Boffi“ kurti dizainai yra savotiški, atkreipiantys tiek patyrusių, tiek pradedančiųjų dizaino entuziastų dėmesį. Pasiekti dar didesnių aukštumų šiam prekės ženklui pavyko 2015 metais, kai savo jėgas suvienijo su kita garsia ir jau pusę amžiaus rinkoje sėkmingai gyvuojančia italų kompanija "DePadova". Šis bendradarbiavimas tapo kertiniu akmeniu, lėmusiu tarptautinę plėtrą ir rinkai pasiūliusiu ne tik naujos kartos virtuvių, bet ir prabangių lovų, lentynų, vonios kambarių, baldų bei interjero detalių asortimentą.
Naujojo salono Vilniuje atidarymą jo įkūrėja Edita Stankevičiūtė-Righetto vadina visiems lietuvių dizaino kūrėjams svarbiu žingsniu.
„Tai reiškia, kad kaip projektuotojai mes subrendome dirbti su tokio lygio prekės ženklu ir subrendo klientų karta, kuri geba pajusti ir vertinti tikrosios prabangos rafinuotumą, nepavaldumą laikui“, - pabrėžia „Boffi Studio Vilnius“ vadovė.
Ilgaamžis, išskirtinis, tvarus ir nepataikaujantis masiniam vartojimui – taip savo atstovaujamą prekės ženklą apibūdina Roberto Gavazzi, „Boffi | DePadova“ prezidentas. Ir čia pat priduria, kad „užaugti“ iki legendinio prekės ženklo reikia ne tik vartotojui, bet ir dizaineriams. „Kas mūsų nežino, tam mūsų ir nereikia, - sako jis, leisdamas suprasti, kad šiuose žodžiuose slypi ir dalis tiesos. – Mūsų filosofija yra kuo mažiau stacionarumo, kuo daugiau laisvės baldams „migruoti“, kas užtikrina nepavaldumą trumpalaikiam mados klyksmui. Juk tas pats daiktas gali tarnauti keletą metų viename kambaryje, vėliau būti perkeltas į kitą kambarį ar net namo aukštą, bet nepažeisti stiliaus vientisumo. Aukščiausia kokybė, subtiliai flirtuojanti su inovatyviu funkcionalumu, leidžia išlaikyti prabangios klasikos braižą, bet tuo pačiu netapti stagnatoriškais. Pagarba tradicijoms, ryšys tarp istorijos ir dabarties bei gebėjimas modernios architektūros įrankiais suvaldyti klasiką – tai, sakyčiau, yra svarbiausias mūsų išskirtinumas.“
Naujai duris atvėrusi ekspozicija suteikia galimybę iš arti pamatyti dizaino pasaulyje prestižinį vardą užsitarnavusių prekės ženklų kolekciją. Čia galima susipažinti su „Boffi“ virtuvės ir vonios baldų elegancija bei kokybe, „DePadova“ svetainės sprendimais, prisiliesti prie „Time & Style” japoniškos meistrystės kūrinių, įvertinti savo dydžiu ir medžiagomis išsiskiriančių italų gaminto ADL durų sistemas bei skandinavų „MAO Studio“ drabužines.
„Italijoje įprasta į madingus interjero salonus užsukti pabendrauti su ten dirbančiais architektais, pasisemti idėjų, susipažinti su garsių prekės ženklų istorija, įvertinti jų kokybę – tai turiningas laiko praleidimo būdas. Tikiu, kad ir Lietuvoje ši tradicija prigis, nes juk ir salonai dabar įrenginėjami taip, kad jų duris pravėręs žmogus pasijustų tarsi užsukęs į svečius“, - sako Edita Stankevičiūtė-Righetto.
„Boffi Studio Vilnius“ rasite adresu Kęstučio g. 59, Vilnius
Daugiau informacijos – www.boffistudiovilnius.lt
Facebook: Boffi DePadova Studio Vilnius
Instagram: @boffistudiovilnius