„Dolce & Gabbana“ Milano dizaino savaitėje pristato auksu tviskančius baldus
Daugiau yra daugiau. Domenico Dolce ir Stafano Gabbana grįžta į dizaino akiratį su dvigubu projektu, kuriame jie dalyvauja ne tik kaip dizaineriai, bet ir kaip mentoriai.
„Gen D“ projektas „Generation Designer“ gimė iš mados namų „Dolce & Gabbana“ įkūrėjų noro į baldų ir interjero pasaulį atvesti naujų talentų, duetas jau ne pirmus metus siekia remti jaunus kūrėjus.
Duetas nori sukurti kultūrinius tiltus tarp savo kūrybiškumo, prekės ženklo ryšio su Italija ir likusiu pasauliu. Šiam projektui kuratorė Federica Sala atrinko dešimt dizainerių iš skirtingų pasaulio kampelių. Atsižvelgus į įgytus įgūdžius ir individualius pageidavimus, atrinktieji dizaineriai galėjo dirbti su Murano stiklu, sicilietiška keramika, metalu ir kaltine geležimi, terakota, tobulinti baldų gamybą, metalo liejinių meistriškumą bei metalo emaliavimo technikas.
Bet tai dar ne viskas. Dizainerių Domenico Dolce ir Stafano Gabbana kuriama interjero linija „Dolce&Gabbana CASA“ savo būstinėje Broggi gatvėje Milano dizaino savaitės metu pristato dvi naujas interjero detalių ir baldų kolekcijas. Viena jų, pavadinta „24K GOLD“, nuo... iki... tviska auksu. Ši kolekcija - tai duoklė baroko maksimalizmui, metai iš metų lydinčiam „Dolce & Gabbana“ kūrybą.
„Baroko prabanga, jo ekscentriškos ir kartu rafinuotos formos atgyja brangiuose audiniuose, lygiuose ir faktūriniuose baldų bei interjero detalių paviršiuose. Mūsų nuomone, barokas nėra tik stilius – tai grožio idėjos atradimas, nevaržomos meninės ir asmeninės laisvės išraiška“, – sako dizaineriai.