„Dior“ pristato prabangiausius savo lūpų dažus unikaliame porceliano dėkle
Aukštoji mada, aukštoji juvelyrika, aukštoji laikrodininkystė... O dabar į sceną žengia ir aukštoji kosmetika, kurią pirmieji pristato „Dior Beauty“.
Limituoto leidimo „Dior“ lūpų dažai „Rouge Premier“ simbolizuoja naują „haute couture“ makiažo erą. Šie ypatingi lūpų dažai – tai penkerius metus trukęs bendradarbiavimas su 160 metų gyvavimo istoriją skaičiuojančiais prancūzų porceliano gamintojais „Bernardaud“, derinančiais ilgametes meistrystės tradicijas ir technologines inovacijas. „Rouge Premier“ pristatomi prabangiame plonyčio porceliano dėkle, margintame „Dior“ klasika tapusiu „toile de Jouy“ motyvu, tad lūpų dažai atrodo lyg tikras brangakmenis.
„Šie lūpų dažai – dalelė tikros prabangos. Juk tai nėra būtinybės prekė, mums nereikia lūpų dažų, blakstienų tušo ar kvepalų, kad išgyventume. Bet kodėl gi nepasilepinus? Ir jeigu jau lepintis, tai darykime išskirtiniu kūriniu, kuris yra išties unikalus, vertas „couture“ vardo“, - sako „Dior Beauty“ makiažo kūrybos vadovas Peteris Philips.
Siūloma 12 lūpų dažų atspalvių, sukurtų „Dior Beauty“ makiažo kūrybos vadovo Peterio Philips. Įsigijus šį dėklą, kada panorėjus galima pakeisti norimą lūpų dažų spalvą arba įdėti dažų papildymą. Satininio efekto „Rouge Premier“ formulė ne tik suteikia intensyvią spalvą vos vienu potėpiu, bet ir giliai drėkina bei maitina lūpas. Dažai yra praturtinti raudonųjų kinrožių ekstraktu, 24 karatų auksu ir prisotinti reto muskusinės ybiškės aromato.
„Kalbant apie madą, tikroji aukštosios meistrystės esmė yra išskirtinumas, suasmeninimas ir amatininkų darbo akcentavimas. Šiame lauke galima eksperimentuoti, ieškoti to, kas dar nematyta, tačiau kartu gerbti asmenybę ir unikalų siluetą. Visa tai galima pritaikyti ir makiažui, yra įvairių būdų, kaip makiažo priemones priaritinti prie „couture“ idėjos: unikalios spalvos, suasmenintos tekstūros... Galima ieškoti dar daugiau galimybių, kaip suasmenininti ir pakylėti makiažą į kitą lygmenį. „Dior Beauty“ neturi ateljė, kur klientai galėtų ateiti ir pasimatuoti specialiai jiems sukurtą gaminį, neturime ir podiumo, todėl į „couture“ pasaulį pažvelgėme per kitą prizmę – pojūčio. Nuo pirmos akimirkos, kai atidarote aukštosios mados namų duris, esate lepinami kiekviename žingsnyje“, – apie idėją paliesti aukštosios meistrystės pasaulį pasakoja P. Philips.