Nauja tendencija, užkariaujanti „fashionistų“ manikiūrus
Šiandien „fashionistos“ rūpinasi kiekviena įvaizdžio detale, nuo aprangos derinio, makiažo iki nagų galiukų. Grožio pasaulyje vyrauja ne tik šukuosenų ar makiažo, bet ir manikiūro tendencijos. Kurį laiką vyravusios (ir vis dar matomos) 2000-ųjų stiliaus tendencijos persikelia ant nagų, viena ryškiausiųjų – logomanija.
Nagai puošiami prekių ženklų logotipais, pavyzdžiui dviguba F raide, atspindinčia „Fendi“ vardą, sunertomis C raidėmis, žyminčiomis mados namus „Chanel“, taip pat mados namų vardai išpiešiami ir per visus nagus tarsi išskiemenavus, pavyzdžiui, Ba-len-cia-ga.
Kitas variantas – nagus lakuoti ir išpiešti tam tikru simboliu, būdingu pasirinktam prekės ženklui. Tai gali būti ikoniškasis „Burberry“ languotas audinys, „Versace“ kūrybai būdingi graikiški motyvai, barokiniai sukiniai ar leopardų kailio raštas, „Dolce & Gabbana“ pamėgtos kortos ar „Dior“ interpretuotas „toile de Jouy“ marginimas.
Štai keli pavyzdžiai, kaip stilingai logomanijos tendenciją pritaikyti manikiūrui: