Dėl provokuojančios Heidi Klum dukros nuotraukos – audros internete
Apatinio trikotažo ir paauglių santykį aptaria mados ekspertė Satria Schneider, komentuodama ne tik susidariusią situaciją, bet ir pabrėždama apatinio trikotažo svarbą paauglių pasaulyje.
Prieš kurį laiką pasirodė nauja apatinių drabužių prekės ženklo „Intimissimi“ reklaminė kampanija, kurios veidais tapo supermodelis Heidi Klum (50 m.) ir jos dukra Leni (19 m.). Išvydę kampanijos nuotraukas internautai pasidalijo į dvi stovyklas – vieni merginą gyrė, kiti įvaizdines nuotraukas smerkė, priekaištaudami Heidi dėl pernelyg atvirų dukros nuotraukų. Kritikuojančių gretose dažnai minėtas merginos amžius, pabrėžiant, kad tokioms apatinio trikotažo kampanijoms ji yra per jauna. Reaguodama į internautų pasisakymus ir įsiplieskusias diskusijas, mados ekspertė Satria Schneider pakomentavo situaciją.
Mados pasaulyje viena sričių, dažnai sukeliančių diskusijas, yra modelių amžius – kokio amžiaus manekenės gali pristatyti ir reklamuoti apatinį trikotaž, o kokio yra dar per jaunos. S. Schneider pabrėžia, kad apatinis trikotažas paaugliams nėra skirtas jaunų asmenų seksualizavimui ar objektyvizavimui, tai greičiau susiję su saviraiška ir kūno pozityvumo skatinimu. „Apatinis trikotažas gali būti priemonė paaugliams tyrinėti savo tapatybę, labiau pasitikėti savimi. Svarbu sukurti saugią erdvę, kurioje paaugliai galėtų laisvai išreikšti save per mados prizmę“, – sako Schneider.
Apatinis trikotažas gali būti priemonė paaugliams tyrinėti savo tapatybę, labiau pasitikėti savimi.
Kalbėdama apie apatinio trikotažo ir paauglių santykį, mados ekspertė taip pat pabrėžia paauglių ugdymo svarbą. „Tėvai ir globėjai atlieka lemiamą vaidmenį kalbėdami su paaugliais apie apatinio trikotažo patogumą ir tinkamumą, pasitikėjimą savimi“, - aiškina Schneider. Tėvai moko savo vaikus vadovautis pagrįstais sprendimais, renkantis apatinį trikotažą, atviri pokalbiai yra reikalingi, jie padeda nustatyti tam tikras ribas.
Mados ekspertė atkreipia dėmesį į platų apatinio trikotažo pasirinkimą paaugliams, taip pat - amžių atitinkantį stilių, kai pirmenybė teikiama patogumui ir praktiškai apatinių drabužių funkcijai. Ji pabrėžia, kad apatinio trikotažo pramonė pripažįsta faktą, jog paauglių kategorijai reikalingi įvairių dydžių ir dizainų apatiniai drabužiai, atitinkantys skirtingus paauglių kūno tipus. „Įvairių dydžių ir stilių pasirinkimas užtikrina, kad kiekvienas paauglys ras apatinio trikotažo modelį, leidžiantį jam jaustis patogiai ir pasitikėti savimi“, – priduria S. Schneider.
Be to, kad atsižvelgiama į tėvų ir globėjų rūpesčius, S. Schneider akcentuoja ir kaip svarbu skatinti paauglių kūno pozityvumą bei savęs priėmimą. Priimdami įvairius kūno tipus ir skatindami teigiamą kūno įvaizdį, paaugliai gali sukurti sveiką santykį su mada. „Apatinis trikotažas gali būti tam tikra rūpinimosi savimi forma, leidžianti paaugliams teikti pirmenybę savo gerovei ir pasitikėjimui“, – sako Schneider.
Tėvai moko savo vaikus vadovautis pagrįstais sprendimais, renkantis apatinį trikotažą, atviri pokalbiai padeda nustatyti tam tikras ribas.
Kalbėdama apie stilių, Schneider priduria: „Pasaulyje, kuriame mados tendencijos nuolat kinta, ne kiekvienas jaunesnis nei 23 metų žmogus yra atradęs savo stilių. Visgi nauja karta laužo šį stereotipą ir iš naujo apibrėžia madą, remdamasi unikalumu. Pasitelkdamas individualumą ir kūrybiškumą, jaunimas atveria kelius naujai jaunatviško stiliaus erai.“ Laikai, kai madas diktavo tik amžius, jau praėjo. Šiandien mada skirta asmeninei išraiškai ir unikalaus stiliaus atradimui, nepaisant amžiaus ar visuomenės lūkesčių. Jaunoji karta yra šio judėjimo priešakyje, meta iššūkį tradicinėms normoms ir stumia ribas, kurdama savo mados tendencijas.