„Chanel“ rudens kolekcijoje – romantika, persmelkta 10-ojo deš. vintažo
Prancūzų manekenė Loli-Bahia tapo nauju „Chanel“ 2023–2024 m. rudens-žiemos kolekcijos kampanijos veidu.
Kampaniją, kurioje mainosi juoda, balta ir prislopinti atspalviai, įamžino fotografų duetas Inez & Vinoodh. Pasak jų, išraiškingų bruožų modelis Loli-Bahia yra „Chanel“ moters įsikūnijimas, ji ekscentriška, drąsi, o kartu ir androginiško grožio, tad kampanijos nuotraukose perteikiamas švelnumo ir tylios jėgos mišinys.
Šią kolekciją įkvėpė romantizuotos kamelijos – amžinasis Gabrielle Chanel kūrybos simbolis. „Kamelija yra kur kas daugiau nei tik tema, tai amžinas „Chanel“ kodas. Šis simbolis man puikiai pažįstamas, mane žavi jo švelnumas ir stiprybė“, – sako mados namų kūrybos vadovė Virginie Viard.
Kamelijų raštai puošia denimo audinį, tarsi pažirusiais kamelijų žiedais nusėti tvido švarkeliai, jais siuvinėti elegantiški satino švarkai, margintos ilgos trikotažinės suknelės ir net avalynė. Šia kolekcija V. Viard siekė perteikti moters menininkės portretą. Modeliuose susipina moteriškos ir vyriškos aprangos detalės, paneigiančios ribą tarp skirtingų lyčių. Dendžių stiliaus apsiaustai, vyriški klasikiniai švarkai, bermudai ir plačios kelnės – visa tai mainosi su bohemiškomis suknelėmis ir sijonų ansambliais.
„Kamelija yra kur kas daugiau nei tik tema, tai amžinas „Chanel“ kodas. Šis simbolis man puikiai pažįstamas, mane žavi jo švelnumas ir stiprybė“, - V. Viard.
„Ši kampanija man primena 10-ąjį dešimtmetį, vintažinę eleganciją, naujų siluetų gimsmą. Tą atspindi ir fotosesijai parinktos šukuosenos bei makiažas. Įspūdį paliko nuotraukų paveikumas, jos išties galingos, atspindinčios „Chanel“ visatos žavesį“, – sako kampanijos veidu tapusi Loli-Bahia.