Mada

„Chanel“ pristato naują 8-ojo deš. stilistikos persmelktą kampaniją

Praėjusių metų pabaigoje mados namai „Chanel“ Dakare pristatė naujausią „Métiers d’art“ kolekciją, o dabar pasirodė ir šios kolekcijos kampanija.

CHANEL / Mikael Jansson nuotr.
CHANEL / Mikael Jansson nuotr.

2022–2023 m. „Métiers d’art“ kolekcija – tai šiuolaikiška dizainerės Virginie Viard 8-ojo dešimtmečio, soul-funk ir disko-punk stilių interpretacija. Šios kolekcijos kampaniją įamžino švedų fotografas Mikaelis Janssonas, jo kadruose eklektiški „Chanel“ modeliai kontrastuoja su statiška aplinka, kuri dar labiau išryškina aprangos intensyvumą. Fotosesija surengta Senegalo sostinėje Dakare, kur ši kolekcija ir buvo pristatyta pirmąjį kartą dar praėjusių metų gruodį.

adult female person woman high heel shoe bag handbag dress face
CHANEL / Mikael Jansson nuotr.

„Dalyvauti Dakare „Chanel“ šou pristatymo metu – nepaprasta patirtis. Dakaras yra gyvybingas miestas, kupinas modernumo ir istorinių kontrastų, čia radome kultūrinius mainus ir partnerystę su vietos menininkais. Turėjome galimybę atrasti įsimintiniausias šio miesto vietas, ištyrinėjome kiekvieną kampelį“, - prisiminimais dalijasi fotografas Mikaelis Janssonas.

clothing pants person sitting adult female woman formal wear coat
CHANEL / Mikael Jansson nuotr.

Kampanijos nuotraukose mainosi smėlėti paplūdimiai ir rami miesto pakrantė, stogų terasos, nuo kurių atsiveria beribės panoramos, ir spalvingi kiemai. Nuotraukoms pozavo Etiopijos modelis Amara Akway ir olandų manekenė Rianne Van Rompaey. 

clothing sleeve beachwear bear mammal wildlife nature outdoors sky person
CHANEL / Mikael Jansson nuotr.

Rekomenduojame