„Galvan London“: esame moterys, kuriančios moterims ir mums svarbu palaikyti kitas
„Carolyn ir aš dirbome meno pasaulyje, Anna – prekės ženklo Jasmine di Milo dizaino direktore, o Sola – modeliu. Mūsų asmeniniame ir profesiniame gyvenime susiklostė begalė situacijų, kai mums reikėjo susirasti vakarinę aprangą. Metų metus skųsdavomės viena kitai, kaip sunku rasti patinkančią, modernią, kokybiškai pagamintą vakarinę suknelę, nekainuojančią viso mūsų turto“, – Noting Hile esančioje studijoje prabyla Katherine.
Kaip pritardamos viena kitai galvomis linkčioja visos keturios kūrėjos: moterų draugystė, užsimezgusi dar gerokai prieš bendro verslo įkūrimą, yra viena priežasčių, dėl kurios jos mėgaujasi kurdamos savą prekės ženklą. „Mūsų keliai susikirto netikėtai. Su Carolyn buvome kambario draugės universitete, Katherine ir Carolyn susipažino dirbdamos meno industrijoje, o Anną mums pristatė bendri draugai“, – prisimena Sola.
Paklaustos, kaip apibūdintų Galvan London estetiką, verslo ir meno sintezę sujungusios menininkės atsako lakoniškai – moterys, kuriančios moterims. Carolyn skuba pridurti: „Mes visos tikime, kad labai svarbu palaikyti ir kitas moteris, dirbančias mados industrijoje. Prieš pradėdamos drauge dirbti, kiekviena turėjome savo karjerą. Į Galvan atsinešėme sukauptos patirties, įgūdžių ir kontaktų bagažą, tačiau tik būdamos viena komanda sugebėjome sukurti tai, ką matote šiandien. Net ir vaidmenis pasiskirstėme žaisdamos savo stipriosiomis savybėmis. Su Katherine dirbame su pardavimu, finansais, viešaisiais ryšiais ir rinkodara. O Anna ir Sola atsakingos už kūrybinius ir dizaino sprendimus.“
Kas įkvepia drabužių, kuriais puošiasi Gwyneth Paltrow, Jennifer Lawrence, Rosie Huntington-Whiteley, Sophie Tuner, Lily James, kūrėjas? „Devyniasdešimtieji mums buvo didžiulis įkvėpimo šaltinis. Grunge judėjimas. Supermodeliai, tokie kaip Christy Turlington, Amber Valetta, Kate Moss ir Cindy Crawford… Jos visos skleidė nepriekaištingą eleganciją. Jos buvo ir yra mūsų mūzos“, – sako Anna. Katherine šypsodamasi paantrina Annos minčiai: „Mūsų klientės esame ir pačios.“ Šią mintį gali patvirtinti ir socialinių tinklų, tokių kaip „Instagram“, turinys. Jame dizainerės demonstruoja savo pačių kurtus apdarus, pritaikydamos jiems skirtingus aksesuarus ir skoningai perteikdamos skirtingus įvaizdžius. „Į savo drabužius žvelgiame kaip į baltą drobę, kurią kas kartą galime tapyti skirtingai, žaisdamos su tokiomis spalvomis kaip aksesuarai, plaukų stilius, makiažas“, – tvirtina Sola.
Mados industrijoje Galvan kūrėjos sveikinamos pritaikiusios ir dabar itin vertinamus etiškos mados principus. „Mums tai labai svarbu. Visa mūsų kuriama produkcija yra gaminama Londone. Tikriname tiek čia dirbančių darbuotojų darbo sąlygas, tiek mums medžiagas tiekiančius gamintojus. Kuriame laikui nepavaldžius kūrinius, kuriuos galima dėvėti dar kartą. Ir dar kartą. Ir dar kartą. Ir tikime, kad tai gali tęstis dešimtmečius. Šios taisyklės paisome ir kurdamos asmeninį stilių“, – sako Sola.
Dvasią sukurti laikui nepavaldžius apdarus kūrėjos pritaikė ir pre-fall kolekcijoje, kuri buvo įkvėpta avangardinės septyniasdešimtųjų Berlyno kultūros. „Tuomet Davidas Bowie persikėlė į Vakarų Berlyną ir jo rezonansiška įtaka atsispindėjo visame mieste. Mes sujungėme klasikinius elementus su glam rock ir jauno post punk stiliaus elementais, pristatydamos skirtingų spalvų ir tekstūrų gamą. D. Bowie kostiumų įtaiga perteikiama saldžiuose, pasteliniuose, vaivorykštės atspalviuose, kas sukuria kontrastą su juodais ir baltais atspalviais. Androgeniškumas dominuoja visoje kolekcijoje. Kelnių formas, švarkų dekoracijas, tokias kaip kuteliai, taip pat paltų kirpimus pasiskolinome iš septyniasdešimtųjų disko judėjimo, tačiau nenutolome ir nuo modernių įkvėpimo šaltinių. Tai atskleidžia iš satino pasiūtas „bomberio“ švarkelis, atiduodantis duoklę šios dienos madai“, – atskleidžia Anna.
Galvan London pristato ne tik vakarinius apdarus. Moterys pradėjo kurti ir vestuvines sukneles, sulaukusias didžiulio pasisekimo. „Pasiūlymo kurti vestuvines sukneles sulaukėme dar tuomet, kai tik įkūrėme savo prekės ženklą. Akivaizdu, kad tas pats trūkumas, kuris egzistavo vakarinių apdarų pasiūloje, vyravo ir vestuvininėse linijose“, – prisimena Carolyn.
Kas laukia šių iššūkių nebijančių kūrėjų? Moterys susižvalgo ir tarsi skaitydamos viena kitos mintis, sutartinai nusišypso. „Per pastaruosius penkerius metus Galvan auginome organiškai, kasmet pristatydamos naujus pokyčius. Atidarėme dvi parduotuves: vieną – Didžiojoje Britanijoje, kitą – Jungtinėse Amerikos Valstijose. Išleidome vestuvinių suknelių liniją ir išplėtėme klientų ratą skirtinguose kontinentuose. Kas laukia šiemet? Dėmesį telksime į rankinių kolekciją, taip pat pristatysime naujas vestuvines sukneles. Labai nekantraujame“, – šypsodamasi patikina Katherine.
Nekantraujame ir mes. Ir neabejojame, kad Galvan London laukia dar šviesesnė ateitis.