„H&M“ kartu su „Disney“ ir Trevoru Andrew pristato specialią kolekciją
„H&M“ švenčia „Disney“ 100-ąjį jubiliejų ir pristato kolekciją, sukurtą bendradarbiaujant su menininku Trevoru Andrew.
Gatvės stiliaus įkvėptos dizaino detalės vaizduoja legendinius „Disney“ personažus, kuriuos unikaliai interpretavo T. Andrew.
T. Andrew ilgą laiką buvo profesionalus snieglentininkas, bet, pakeitęs profesiją, pradėjo veiklą tarpdisciplininio meno sferoje. Šiuo metu menininkas puikiai žinomas kaip „GucciGhost“ koncepto kūrėjas. Naujausio kūrybinio projekto kontekste menininkas ir „Disney“ pasaulio gerbėjas suvienijo jėgas su „H&M“, kuriant „Disney 100 x H&M“ kolekciją.
„Jaučiu didelę privilegiję galėjęs perkurti ikoniškus „Disney“ personažus ir tarsi perkelti juos į naują erdvę, kurioje jie atgyja bei gali būti dėvimi. Ši kolekcija sujungia meną, madą, o kartu ir mus visus“, – teigia Trevoras Andrew.
Gatvės meno kultūros bei T. Andrew meilės „Disney“ pasauliui įkvėpta kolekcija pristato drabužius ir aksesuarus su ryškiausiais animaciniais personažais, logotipais bei menininko kūryboje naudojamais simboliais, tokiais kaip vaiduokliai ir skraidantys kiaušiniai. Marškiniai, džemperiai bei marškinėliai kolekcijoje įgavo didintus siluetus, lengvai pritaikomus ir artėjančio naujo sezono metu. Taip pat šioje kolekcijoje galima rasti būtiniausius aksesuarus – kepures bei kojines. Pats dizaineris, kalbėdamas apie kolekciją, išskiria džinsines dizaino detales, dekoruotas ikonišku „Disney“ logotipu.
„Džiugu, kad pirmą kartą pristatome tris atskiras kūrybines jėgas suvienijusią kolekciją. Kartu su Trevoru, analizuodami „Disney“ archyvinę medžiagą, turėjome galimybę sukurti ikonišką ir unikalią kolekciją“, – pasakoja „H&M“ vyrų dizaino koncepto vadovas Ross Lydon.
„Disney 100 x H&M“ kolekcija pirmą kartą pristato ir itin riboto leidimo riedlentes, dekoruotas T. Andrew darbais. Riedlentė, su septynių sluoksnių klevo faneros deniu, vienoje pusėje vaizduoja kūrėjo tapytą „Disney“ logotipą, o kitoje – ikoniškus „Disney“ personažus.