Klasikos persmelktoje „Boss“ kampanijoje – supermodeliai Naomi Campbel ir Gigi Hadid
„Boss“ 2023–2024 metų rudens ir žiemos kampanijoje išvysite įtakingiausius šio ženklo ambasadorius: nuo supermodelio Naomi Campbell, dainininko Malumos, manekenės Gigi Hadid iki naujo mados namų veido britų aktorės Suki Waterhouse.
Šaltojo sezono kolekcijoje vyrauja neutralių spalvų monochromija, leidžianti sutelkti dėmesį į įvairių audinių faktūrų žaismą ir stiprius siluetus. Stiprybė, drąsa ir pasitikėjimas savimi – naujosios kampanijos esmė, nes mados namai tęsia savo kūrybą, remdamiesi ne tik skambia, bet ir susimąstyti verčiančia fraze: „Vadovais negimstama, jais tampama.“ Šiais žodžiais „Boss“ ragina nepasiduoti, visuomet tobulėti ir nebijoti iššūkių, o jų naujausi modeliai atspindi galingo įvaizdžio interpretacijas.
Rudens ir žiemos kolekcijoje išvysite klasiką, laisvus siluetus ir retro stiliaus užuominas, visa tai jungia moderni elegancija, kuriama drabužių sluoksniavimu, įvairių audinių deriniais ir santūria spalvų palete. Platūs klasikiniai kelnių kostiumai, švarkai dvieiliu užsegimu, ilgi paltai, dryžuotas vilnos audinys, gausybė pilkų, pieno balkšvumo ir rusvų atspalvių, jaukūs mezginiai ir minimalizmas... Tai kolekcija, išryškinanti asmenybę.
Naujoje kampanijoje įamžinta ne viena podiumų, ekranų ir socialinių tinklų žvaigždė. Nuotraukose klasikinius kostiumus vilki manekenės N. Campbell, G. Hadid, aktoriai S. Waterhouse, Lee Minho, dainininkas Maluma, sportininkai Matteo Berrettini, Patrickas Mahomesas ir jau ne pirmą sezoną su mados ženklu bendradarbiaujantis Khaby Lame’as, „TikTok“ išpopuliarėjęs savo kuriamais juokingais vaizdo įrašais. Pasak „Boss“, įvairių sričių kampanijos veidai skleidžia žinią, kad kiekvienas gali kurti savo sėkmės istoriją.