Naujausių rudens kolekcijų kampanijos: nuo „Versace“, „Prada“ iki „Dior“
Didieji mados namai jau pristatė 2023-2024 m. rudens ir žiemos kolekcijų kampanijas, kurioms atrinkti stipriausi jų įvaizdžiai.
Versace
„Šioje kampanijoje išryškinome viską, kas taip artima „Versace“ namams: jėgą, konstrukcijas ir savitą požiūrį. Vilkėdamos kolekcijos modelius moterys turėtų jaustis nepriklausomos ir išdidžios“, – sako kolekcijos autorė Donatella Versace. Juodos ir baltos nuotraukos atskleidžia ikoninį sezono siluetą – stiprią pečių liniją aštriais kampais ir išryškintą liemenį. Fotosesiją įamžino fotografų duetas „Mert & Marcus“.
„Kurdama kolekciją, jaučiau poreikį grįžti prie drabužių modeliavimo ir mažiau galvoti apie gatvės stilių. Norėjau tikro glamūro, tokio, kuris nėra ryškus ir sukurtas vien iš blizgučių, norėjau aprengti moterį taip, kad padovanočiau jai žavesio kupiną siluetą”, - priduria D. Versace.
Prada
„Prada“ 2023–2024 m. rudens-žiemos kampanijoje milžiniškos gėlės „bendrauja“ su penkiomis tarptautinėmis žvaigždėmis: Benedictu Cumberbatchu, Hunteriu Schaferiu, Kodi Smit-McPhee, Letitia Wright ir Li Xianu. Emocijas šios kolekcijos veidai sukuria judesiu ir žvilgsniu, o parinkus rūbų siluetus atkartojančias gėles, žiūrovo dėmesys sutelkiamas į modelių formas. Kampaniją nufotografavo vieno iš kolekcijos dizainerių – Rafo Simonso – bendradarbis Willy'is Vanderperre'as.
Emporio Armani
„Emporio Armani“ 2023–2024 m. rudens-žiemos kampanijoje analizuojamas žmogaus ir miesto santykis. Veiksmas vyksta Manhatane – ant jo stogų, čia kuriamas įtraukiantis scenarijus. Nuotraukose išvysite aktorių Nicolą Maupą, modelius Finną Farrellą, Jeranimo Van Russellą, Williamaą Franklynas, Akbarą Shamji, Mathieu Simoneau, Aleyną Fitzgerald, Siją Kang, Glorią Marią ir Marie Teissonniere. Jie pozuoja itin išraiškingai, o kadrai perteikia didmiesčio energiją ir modelių skulptūriškumą. Tai tarsi laike sustingusios akimirkos, kviečiančios žiūrovą į įspūdžio kupiną kelionę. Kampaniją įamžino amerikiečių fotografas Gregory Harris.
Dior
„Dior“ dizainerė Maria Grazia Chiuri rudens-žiemos kolekcijoje tiria rūbo ir kūno santikį, tai atspindi ir mados namų kampanija. Čia pristatomi naujai interpretuoti šeštojo dešimtmečio siluetai, atiduodama duoklė mados namų įkūrėjo Christiano Dioro prancūziškai elegancijai. Nuotraukose susijungia laisvės dvasia ir įžūlumas, tačiau visa perteikta itin skoningai ir subtiliai. Fotosesiją įamžino Brigitte Niedermair.
Blumarine
„Blumarine“ 2023–2024 m. rudens-žiemos kampanija pavergia kinematografija, seksualumu ir traukia tarsi magnetas. Nuotraukų kompozicija išryškina vyraujantį blizgesį, metalinius akcentus, prigludusius siluetus ir žaismą skirtingais audiniais. Kampaniją įamžino fotografė ir menininkė Petra Collins, mėgstanti tyrinėti įvairius moteriškos tapatybės niuansus, paremtus savistaba.