Paryžiuje - paplūdimio mados naujienos
Paryžiuje vykusioje kurortinei ir paplūdimio aprangai skirtoje mugėje „Splash Paris“ savo kūrybą ir naujausias kolekcijas pristatė ne tik Europos, bet ir Brazilijos mados ženklai.
Paryžiuje vykusios mugės svečius su brazilų kūryba supažindino Brazilijos mados dizainerių asociacija ABEST (Brazilian Association of Fashion Designers). Šiam projektui įgyvendinti buvo pasitelkta Brazilijos mados internacionalizavimo programa „Fashion Label Brasil“, priklausanti Brazilijos mados dizainerių asociacijai. Projektas remia apie 150 Brazilijos prekių ženklų, kurie pristato vietos madą užsienyje, stiprindami šiuolaikiškos Brazilijos įvaizdį.
Tarp savo kūrybą ir naujausias kolekcijas pristačiusių ženklų buvo „Lenny Niemeyer“, „Serpentina“, „Vix“, „Yukio“, „Catarina Mina“, „Haight“, taip pat „WaiWai Rio“, „Ori Rio“, „La Sirène“, „Nannacay“ ir „Parioca“. Pastaruoju metu Brazilijos mada sulaukia vis daugiau pasaulinio dėmesio, tai įrodymas, kad brazilų kūrybiškumas ir jų modernus žvilgsnis intriguoja naujovių ištroškusią mados visuomenę.
„Waiwai Rio“ – ryškios ir žaismingos rankų darbo rankinės, priklausančios lėtajai madai. Jų dizaine sujungiamos natūralios ir modernios medžiagos, tokios kaip medis, šiaudų pynimai, oda, šilkas, akrilas ir metalas.
„Parioca“ - Rio de Žaneire įsikūręs prekės ženklas, įkvėptas šiuolaikinės Brazilijos paplūdimio kultūros, flirtuojančios žaismingais raštais. Paprasto kirpimo ir švelniai prigludę siluetai yra lengvi ir nevaržo judesių, leisdami mėgautis paplūdimio pramogomis.
„Nannacay“ - ne tik mados ženklas, bet ir naujas socialinis mados projektas. Jo tikslas yra padėti žmonėms plėtoti kūrybinį potencialą, veikiant kaip tiltas tarp tų, kuriems reikia pagalbos, ir tų, kurie nori padėti. Ženklo prekes gamina amatininkų bendruomenė iš Peru. Tai aksesuarai, atspindintys spalvingą ir gyvybingą šalies dizainą. Kūrybos, stilizavimo ir kokybės kontrolę prižiūri ženklą įkūrusi dizainerė Marcia Kemp, savo žinias perduodanti bendruomenei.
„ORI Rio“ - drabužių visata, atsiradusi iš gyvenimo kelionės ir laisvės pojūčio. Šie laisvalaikio stiliaus drabužiai išsiskiria nuotaikingais raštais: nuo taškų, mažyčių širdelių, ritmiškų grafinių marginimų, komiksų iki pažirusių laikrodžių. Dauguma modelių yra „unisex“ stiliaus, tinkamų tiek moterims, tiek vyrams.
„La Sirène“ stengiasi moterims pasiūlyti ne tik madingas, bet ir universalias paplūdimio drabužių kolekcijas, tad jų kuriami bikiniai gali būti vilkimi ir kaip paplūdimio, ir kaip miesto drabužis. Kai kurie gaminiai yra puošti rankų darbo siuvinėjimais, brangiaisiais akmenimis ar auksuotomis detalėmis.
„Lenny Niemeyer“ savo kūriniais siekia atskleisti kiekvienos moters žavesį. Nuo maudymosi kostiumėlių iki gatavų drabužių – savo gaminiais šis ženklas prekiauja visame pasaulyje: Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Europoje, Australijoje, Azijoje ir Artimuosiuose Rytuose.
„Haight“ - prekės ženklas, teikiantis pirmenybę autentiškumui. Jis neatitinka tradicinių stilių ir idėjų, skinasi kelią, kurdamas savo taisykles, pristatydamas modelius, tinkamus ir paplūdimiui, ir miestui.
Mados ženklo „Serpentina“ siekis – ne tik kurti patrauklią paplūdimio aprangą, bet ir saugoti vandens išteklius bei stengtis juos atkurti visame pasaulyje. Už kiekvieną parduotą gaminį „Serpentina“ ekologijos tyrimų institutui „Instituto IPE“ paaukoja medžio sodinuko vertės sumą, o institutas pasirūpina miškų atstodinimu, padėdamas atgaivinti upių šaltinius.
„Catarina Mina“ amatininkų rankose gimsta išskirtiniai gaminiai, tokie kaip pintos paplūdimio rankinės, nertos spalvotos rankinės, išsiskiriančios ne tik naudojamomis medžiagomis, sodriomis spalvomis, bet ir netikėtomis formomis, taip pat ir drabužių linija, kurios gaminius puošia nertos detalės.
Fabio Yukio sukurtas prekės ženklas „Yukio“ siūlo drabužius, sukurtus pagal unikalų ir menišką požiūrį, įkvėptą prabangių Brazilijos kurortų.
„ViX“ - tai Brazilijoje gimęs mados vardas, pristatantis kolekcijas, skirtas keliaujančiai kosmopolitei, mėgstančiai šiuolaikišką klasiką. Kiekvienoje kolekcijoje sujungiamas paprastumas, audinių naujovės, madingi raštai ir kirpimų detalės, kad būtų sukurti unikalūs maudymosi kostiumėliai, išsiskiriantys savita stilistika. Maudymosi kostiumėlių linija nuolat papildoma suknelėmis, kurorto ansambliais ir aksesuarais.