Mada

Mados namų „Pucci“ atgimimas: smalsi, laisva ir kiekviena akimirka besidžiaugianti moteris

Kviečiame į susitikimą su mados namų Pucci kūrybos vadove Camille Miceli, tiesiog pakvaišusia dėl išskirtinės šio LVMH šeimos prekės ženklo dvasios ir psichodelinio stiliaus.

PUCCI 2023 m. kruizinė kolekcija, mados namų nuotr.
PUCCI 2023 m. kruizinė kolekcija, mados namų nuotr.

Per savo karjerą C. Miceli bendradarbiavo su tokiais garsiais vardais kaip Azzedine’as Alaïa, Karlas Lagerfeldas, Marcas Jacobsas ar Nicolas Ghesquière’as. Šiandien ji – Pucci kūrybos vadovė. Mados namų, kuriuose rado „spalvų, džiaugsmo pasaulį ir nuostabią komandą“. Nors jos miestas – Paryžius, svajotų apie gyvenimą Romoje, nes „tai kultūriškai turtingas miestas, kuriame kasdien gali atrasti ką nors naujo“, bet dabar savo prekės ženklą ji atrado Milane.

Kaip prasidėjo jūsų ir Pucci draugystė?

Pasiūlymo sulaukiau iš Delphine Arnault ir Sidney Toledano, bet prisipažinsiu, kad apie tai jau galvojau, nes stebėdama LVMH šeimos prekės ženklus visuomet jaučiau, kad su Pucci galima nuveikti didingų dalykų. Kai pasiūlė šias pareigas, iškart sukūriau aplanką su pasiūlymais – norėjau įsitikinti, kad esu jiems tinkamas žmogus. Mane sutiko išskėstomis rankomis. Mėgstu Pucci, nes tai savotišką pusiausvyrą tarp paprasto stiliaus ir gilesnio gyvenimo meno siūlantis prekės ženklas, savo džiugesį išreiškiantis per jam būdingus raštus.

Jaučiate ryšį su Emilio Pucci?

Jaučiu spontanišką ryšį, būčiau norėjusi pažinoti mados namų įkūrėją. Jis turėjo kažką psichodeliško, kartais visai pakvaišusio ir man tai labai patinka. Mus sieja gyvybiškumas ir laisvė. Labai vertinu, kai žmonės jaučiasi laisvi sekti savo keliu, neužduodami sau per daug klausimų.

face head person photography portrait adult female woman furniture
PUCCI kolekcijos „La Grotta Azzurra“ modelis

Pirmasis su Pucci susijęs prisiminimas?

Jis susijęs su mano močiute, mėgusia dėvėti šių mados namų drabužius iš džersio. Pamenu, kaip ji linksmindavosi derindama skirtingus raštus. Kitas prisiminimas, atėjęs iš tų laikų, kai dirbau Chanel, dešimtojo dešimtmečio pradžios – pastebėjau Pucci grįžimą. Pamenu, kaip Linda Evangelista ir Helena Christensen dėvėjo jų vintažinius gaminius, jos buvo nuostabios. Jas pamačiusi, pati nuėjau ir nusipirkau panašių drabužių.

Kaip apibūdintumėte Pucci moterį?

Visų pirma, tai save pažįstanti moteris. Ji smalsi, laisva ir jaučia absoliutų gyvenimo džiugesį. Ji gyvena dabartimi, mėgaujasi kiekviena akimirka, yra feministė, bet kartu man patinka ją matyti besirenkančią berniokišką stilių, kurį šiam ženklui mėginu pamažu siūlyti. Mėgstu derinti moteriškumą su vyriškais elementais. Jos asmenybė stipri, ji keliauja po visą pasaulį, jos namai visose šalyse, ji plaukioja burlaiviu, mėgsta vietines virtuves. Pucci yra prekės ženklas be amžiaus, jo moters neriboja jokios sienos. Būtent šį konceptą pabandėme perteikti savo įvaizdžių knygoje, įtraukdami tokias asmenybes kaip Malgosia Bela ir Doris Brynner.

Pucci moteris yra smalsi, laisva ir jaučia absoliutų gyvenimo džiugesį. Ji gyvena dabartimi, mėgaujasi kiekviena akimirka, yra feministė, bet kartu man patinka ją matyti besirenkančią berniokišką stilių.

Kaip pradedate dirbti su nauja kolekcija ir koks jūsų santykis su archyvais?

Pradedu nuo raštų, naršau archyvus, nes siekiu dirbti su originaliais raštais, atradusi rankomis juos perkuriu, nenaudoju kompiuterio. Surenku pasiūlymus ir tuomet tariuosi su komanda. Šio proceso metu neretai atrandu save žvalgantis po 8-ojo, kartais net 7-ojo dešimtmečio archyvus. Kaip kūrybos vadovė manau, kad būtina prisitaikyti prie darbinės aplinkos. Ne jūs formuojate įmonę, reikia jai jausti pagarbą, o aš tiesiog esu prekės ženklo DNR vertėja. Žvaigždė čia – Pucci.

finger hand person face happy head smile adult female woman
PUCCI kūrybos vadovė Camille Miceli.

Labai patiko ši mintis apie žvaigždę. O ar kurdama turite mintyse kokią konkrečią moterį?

Ne, neturiu ir, manau, Pucci atveju tai neturėtų prasmės. Man tai visos šeimos klausimas, todėl ir naujausia mano kolekcija taip vadinasi. Nes ja gali puoštis mama, dukra, eidama į vakarėlius ir festivalius, ir net močiutė. Kartais man patinka sukurti istoriją, kas gi buvo Emilio, ką jis reiškia šiam laikotarpiui. Tuomet mėginu atrasti tam pasakojimui tinkančios moters prototipą.

Savo kolekcijose nagrinėjote Kaprio santykį su mados namų paveldu, vėliau ėmėtės slidinėjimo drabužių. Įdomu stebėti, kaip dirbate su archyvais, istorija... Koks jūsų požiūris?

Visuomet mėginu išryškinti prekės ženklo įkūrėjo asmenybę. Manau, kad Pucci moteris nebijo išdrįsti, nes ji ir taip drįsta rinktis spalvas, raštus. Ji savo vertę išryškina būdama pačia savimi.

body part finger hand person face head photography portrait
PUCCI rankinė, „L’Officiel“, 2003 m.

Kodėl į kolekcijas nusprendėte įtraukti ir vyriškus drabužius?

Kalbant apie verslą, vyriška mada yra perspektyvi, todėl nuo pat pirmos kolekcijos kartu su geriausiu draugu Virgilu nutarėme įtraukti ir unisekso stiliaus gaminius. Man atrodo, kad labai patrauklu moteriai įkvėpimo semtis vyriškame garderobe ir atvirkščiai. Tiesa, nemanau, kad vyriško garderobo dalis sugebės užimti labai svarbią vietą, kaip, pavyzdžiui, Dior Men kolekcijos. Tačiau ir Pucci mados namuose joms yra vietos. Be to, pajutau poreikį iš savo 22 metų sūnaus ir jo draugų, kuriems kolekcija labai patiko. Šiandien jauni vyrai pasiruošę išleisti svaiginančias sumas ir ne pirkdami daug, o investuodami į kokybę. Pasitaiko, kad jie perka keliese ir vėliau pirkiniais dalijasi.

Kalbant apie verslą, vyriška mada yra perspektyvi, todėl nuo pat pirmos kolekcijos nutarėme įtraukti ir unisekso stiliaus gaminius.

clothing formal wear suit person
fashion person formal wear helmet clothing dress footwear shoe handbag face
clothing pants blouse person
long sleeve sleeve adult female person woman fashion helmet standing pants
PUCCI 2023 m. kruizinė kolekcija, mados namų nuotr.

Turint omenyje jūsų profesinę patirtį Alaïa, Chanel, Dior ir Louis Vuitton mados namuose, kaip jums pavyko nuo aksesuarų ir papuošalų pereiti prie to, ką darote šiandien?

Man pasisekė dirbti tokiuose galinguose mados namuose, kuriuose daug sužinojau apie metodikas, procesą, verslą, situacijų valdymą. Manau, mano karjeros kelias labai daug išmokė ir dabar galiu tai pritaikyti kiek kuklesnėje Pucci visatoje. Viena pirmųjų profesinių patirčių – A. Alaïos mados namuose, jis buvo labai geras mano tėvų draugas. Šis dizaineris buvo pamišęs dėl kruopštumo, man regis, turiu tą pačią savybę. K. Lagerfeldas buvo rinkodaros karalius, jis turėjo aiškią strateginę viziją, aiškų supratimą, kaip organizuoti darbą. Dabartinė mūsų taikoma formulė „see-now-buy-now“ (liet. pamatyk, pirk) yra savotiškas Karlo pamokų rezultatas.

Mados namų ir „L’Officiel“ archyvų nuotraukos

Rekomenduojame