„Gestuz“ pavasario kolekcijoje – maištas prieš stereotipinį grožį
Kopenhagos mados savaitėje 2024 m. pavasario-vasaros kolekciją pristatė mados namai „Gestuz“. Ja žiūrovai buvo kviečiami nepaklusti grožio normoms ir kurti savas taisykles.
Grožis negali būti vertinamas tik iš vienos pusės. Jis yra visur ir visoks, kiekvieno suvokiamas savaip. Todėl šioje kolekcijoje siekta sujungti grožį ir netobulumą, sukurti maištingą grožio versiją, kupiną pavergiančių kontrastų.
„Ši kolekcija – tai kitokia grožio išraiška, kuriama maištaujant prieš stereotipinę grožio sampratą. Per 15 „Gestuz“ gyvavimo metų teko siekti tobulumo, visgi suvokiau, kad tobulybė yra nepasiekiama, o jei ir tokia egzistuotų, ji paprasčiausiai būtų neįdomi. Iš tiesų visas žavesys ir tikroji magija slypi „netobulose“ detalėse, nuo neapdoroto rūbų kraštelio iki neįprasto audinių derinio“, - sako mados namų „Gestuz“ kūrybos vadovė Sanne Sehested.
Tai kitokia grožio išraiška, kuriama maištaujant prieš stereotipinę grožio sampratą.
Kolekcijoje vyravo šviesių spalvų paletė: nuo kreminės baltos, denimo žydros, pastelinės geltonos iki smėlio atspalvių. Spalviniam gyliui sukurti naudota kontrastinga juoda, gyvačių odos ir zebrų dryžių raštai, blukintas džinsas ir blukinta juoda oda. Griežtumo moteriškiems siluetams suteikė išraiškingai platinti pečiai, struktūriškos linijos, metalinėmis detalėmis kniedyti ilgi diržai, odiniai baikerių stiliaus ilgaauliai, safario stiliaus detalės ir asimetrija.
15-ojo gimtadienio proga „Gestuz“ pristatė savo naują logotipą, kurį buvo galima pastebėti ir drabužiuose – marškinėlių spauduose ar striukių nugarose. Šis logotipas bus naudojamas ir kitose mados namų kolekcijose, juo bus puošiami ne tik drabužiai, bet ir aksesuarai.