Moterys

K. Kulbušauskaitė: išūkis asmeniniame gyvenime – iš virtualiojo pasaulio grįžti į realybę

Kristina Kulbušauskaitė, daugelio žinoma skambiu @marmozel slapyvardžiu, – vienų populiariausių Lietuvoje nuomonės formuotojų agentė. „Personal“ agentūros įkūrėja jau keletą metų į priekį veda visą būrį garsių nuomonės formuotojų ir padeda jiems kurti tendencijas socialiniuose tinkluose Lietuvoje. 

path walkway floor pants flagstone road coat flooring cobblestone city

Dirbi vienoje labiausiai skaitmeninių sričių, su kokiais iššūkiais susiduri? 

Vienas didžiausių iššūkių – kasdien operatyviai kurti įtraukiantį, aktualų ir išskirtinį turinį, kuris išpildytų užsakovo tikslus. Dar vienas iššūkis – išlaikyti talentų tapatybes. Baisiausias reiškinys, kurį pastebiu socialiniuose tinkluose, – turinio kūrėjų braižo supanašėjimas.

Na, o asmeniniame gyvenime vienas didžiausių iššūkių – iš virtualiojo pasaulio grįžti į realybę, taip pat – laisvalaikiu atsisakyti įrenginių bei socialinių tinklų.

Ar tavo gyvenimas yra stipriai skaitmenizavęsis?

Tikrai taip. Daug keliauju, tad laikui bėgant išmokau atsisakyti perteklinių dalykų, tokių kaip didelės ir storos knygos, lagamine užimančios papildomą vietą. Knygas skaitau – audioformatu arba elektronines „Kindle“. Maža to, viską užsirašinėju ir fiksuoju kokiame nors įrenginyje, viskas, ko man reikia, telpa telefone: kalendorius, biblioteka, fotoaparatas.

 

Kur labiausiai mėgsti apsipirkinėti: fizinėse ar internetinėse parduotuvėse?

Be jokių abejonių, elektroninėse. Mano dienos gana užimtos, tad vaikščioti po parduotuves tiesiog nelieka laiko. Apsipirkti parduotuvėje man – išskirtinė pramoga atostogų metu. O štai elektroninėje parduotuvėje apsipirkti galiu laukdama susitikimo ar turėdama laisvą minutę popiet.

Ar tavo stiliui ir mados suvokimui turi įtakos socialiniai tinklai?

Be abejonės, juk turbūt daugelis dabar įkvėpimo savo deriniams ieško socialiniuose tinkluose. Čia gali keliais paspaudimais pamatyti madingiausius pasaulio žmones ir išvysti pačias naujausias mados tendencijas. Kur dar kitur taip greitai gautume tokią kupiną ir kokybišką mados informacijos dozę? 

 

Mėgstamiausias darbo „įrankis“: be abejonės, „ClickUp“ – platforma, padedanti efektyviai planuoti ir sekti projektus, skirstyti užduotis, bendrauti su klientais, valdyti skirtingas komandas. Per mėnesį įgyvendiname apie 100 reklaminių projektų, tad technologijų indėlis čia reikšmingas. 

Mėgstamiausias laisvalaikio prietaisas: mėgstu bėgioti su „Bang Olufsen“ ausinėmis.

Mėgstamiausia išmaniojo telefono programėlė: „Pinterest“ ir „Artsy“. Dirbdama su vienais madingiausių ir aktualiausių nuomonės formuotojų Lietuvoje, dažnai turiu priimti nemažai kūrybinių sprendimų. Šiose programėlėse randu įkvėpimo kūrybai.

Mėgstamiausias namų aparatas: bėgimo takelis ir spragėsių aparatas, labai skirtingi prietaisai, bet vienodai svarbūs (juokiasi). 

Mėgstamiausia tinklalaidė: „On Purpose with Jay Shetty“. Vis dėlto gerokai dažniau klausau audioknygų.

 

Mėgstamiausias „nereikalingiausias“ prietaisas: „reMarkable“ planšetė. Dažniausiai naudoju kompiuterį arba telefoną, bet kartais tiesiog pasiilgstu rašymo ranka. Be to, sudarius planą nėra nieko maloniau nei atliktas užduotis išbraukti ranka.

Reikalingiausias prietaisas komandiruotėse: miego ausinės. Kokybiškas miegas – produktyvios dienos užtaisas, tad kelionėse, kai yra nemažai streso, visada turiu jas. 

Naujausias mėgstamiausias prietaisas: Kuo toliau, tuo daugiau dėmesio stengiuosi skirti sveikatai ir gerai savijautai. Ieškau efektyviausių būdų, kurie dar ir būtų mažai imlūs laikui. „Nurosym“ yra mano atradimas, kurį tiesiog dievinu.

Rekomenduojame