Naujosios „Chanel“ juvelyrikos kolekcijos „Coco Crush“ veidas – modelis Giedrė Dukauskaitė
Minimalistinio dizaino kolekcijoje „Coco Crush“ susijungia gelsvasis, geltonasis ir baltasis auksas, kuriuos lydi žėrinčių deimantų inkrustacijos. Vienas modelių, pristatančių šiuos elegatiškus juvelyrinius dirbinius, - garsi lietuvių manekenė Giedrė Dukauskaitė.
„Coco Crush“ - tai harmonija tarp santūrumo ir tobulumo paieškų, tarp formos ir
funkcijos, linijos ir judesio raiškos. Šios kolekcijos papuošalai pavergia paprastomis formomis, subtilia prabanga, klasikiniais elementais ir žaismingumu, mat dirbinius galima nešioti skirtingais būdais. „Chanel“, pristatydami naujo dizaino papuošalus, kviečia atsikratyti bet kokios monotonijos ir atrasti puošimosi džiaugsmą.
Kolekcija įkvėpta mados namų „Chanel“ kūryboje dažnai matomo dygsniuoto motyvo. Atpažįstamumą deimanto formos dygsniavimas įgavo nuo 1955 metų, kai buvo pristatyta garsioji rankinė „2.55”. Griežtos ir taisyklingos linijos, imituojančios dygsniuotą audinį, susikerta ant lygių ir blizgių papuošalų paviršių.
Juvelyriniai dirbiniai nupoliruoti rankomis, tad kiekvienas tobulai atspindi šviesą. Naujieji „Coco Crush“ papuošalai pagaminti iš gelsvojo, geltonojo ir baltojo aukso, o kai kurie papildomai dabinti deimantais.
Vienu naujosios „Coco Crush“ reklaminės kampanijos veidų tapo modelis Giedrė Dukauskaitė, su šiais mados namais bendradarbiaujanti jau ne pirmus metus. Fotsesijoje Giedrė pasipuošusi auksiniais žiedais „Coco Crush Toi et Moi“, dabintais baltaisiais deimantais, šios kolekcijos gelsvojo aukso apyranke, kurioje „sniego technika“ inkrustuoti skiringų dydžių deimantai, ir kitais juvelyriniais dirbiniais. Kartu su G. Dukauskaite reklaminėje kampanijoje įsiamžino ir manekenė Adesuwa Aighewi bei „Chanel“ ambasadorė dainininkė Jennie.
Kolekcija „Coco Crush“: