Naujo „Cartier“ laikrodžio veidu tapo prancūzų kino žvaigždė Catherine Deneuve
„Tank Française“ – tai kažkas nepaaiškinamo, paprasto ir kartu rafinuoto, moteriško ir vyriško, klasikinio ir išskiriančio šią laikrodžių pažibą iš visų kitų. Dabar Cartier dirbtuvėse ši legenda atgimė iš naujo.
Šįmet pasirodęs juvelyrikos namų Cartier modelis „Tank Française“ iš pirmtako paveldėjo amžiną eleganciją, estetinius simbolius ir ypatingą gebėjimą prisiderinti prie skirtingų laikotarpių. Sumanus „Tank“ dizainas leidžiasi kaskart perkuriamas ir nebijo laiko išbandymų. Menininkai ir estetai neklysta – tai jų laikrodis.
1996 metais sukurtas laikrodis „Tank Française“ debiutavo metaline apyranke, tobulai derančia prie jo keturkampio korpuso. Modelis iškart tapo visateisiu juvelyro Louis Cartier pradėtos didingos „Tank“ laikrodžių šeimos nariu. Dabar Cartier vientiso metalo dizainą nutarė atnaujinti, išlaikydami laikrodžiui būdingas švarias linijas, elegantiškus linkius ir prabangų minimalizmą. Naujasis estetiško ir ergonomiško dizaino laikrodis gaminamas iš plieno ir geltonojo aukso, galima rinktis itin prabangų, puoštą deimantais, ar subtilesnį – be jų.
„Šįmet pasirodęs „Tank Française“ atspindi kūrybinius Cartier namų įsitikinimus. Lyg iš naujo atradus neapdoroto akmens prigimtį. Siekėme išsaugoti laikrodžio unikalumą ir kartu supaprastinti jo linijas, atsisakyti bet kokių pagražinimų, sugrįžti prie legendos ištakų“, – sako Cartier laikrodžių kūrybos vadovė Marie-Laure Cérède.
Naujojo modelio „Tank Française“ kampanijos veidais šįkart tapo populiarus amerikiečių aktorius Rami Malekas ir prancūzų kino žvaigždė Catherine Deneuve. Kampanija įamžinta mados širdyje – Paryžiuje, ant Aleksandro III tilto. Vieta ir aktorių pasirinkimu Cartier norėjo pabrėžti naujosios kartos ir meno pasaulio legendų ryšį bei laikrodžio „Tank Française“ nepavaldumą metų tėkmei.
Kampanijos filme pasakojama trumpa istorija apie atsitiktinumus ir juokingus nutikimus, kuriais likimas su mumis tarsi žaidžia. Ant tilto aktoriai susitinka skirtingais dešimtmečiais, Catherine Deneuve čia įkūnija personažus, matytus skirtinguose filmuose: nuo Jacques'o Demy's „Parapluies de Cherbourg“ (1964 m.), Régis'o Wargnier „Indochine“ (1992 m.) iki Nicole Garcia'os „Place Vendôme“ (1998 m.), o R. Malekas filme tampa talentingu menininku - fotografu, tapytoju ir režisieriumi.