Pirkiniai

Ideali žiemiškų dienų palydovė, įkvėpta aristokratijos

Dizainerei Sandrai Choi perėmus prekės ženklo „Jimmy Choo“ vadovavimą, jis pristato ne tik naują kolekciją, bet ir naują logotipą. Apžvelkime abi šio sezono naujienas.
handbag bag accessories accessory purse

Naujas tonas

Jimmy Choo – prekės ženklas, priklausantis labai uždaram didžiausias žvaigždes medžiojančiam ratui ir garsėjantis be galo aukštomis pakulnėmis bateliais. Ir šis prekės ženklas pristato rankinių kolekciją „Varenne“, kurioje susipina aristokratijos ir anarchijos ženklai.

Naujas logotipas

Tai susipynę žėrintys prekės ženklo inicialai „JC“ aštriomis briaunomis. Naujasis logotipas – labai vizualus, lakoniškas ir prabangus.

Naujos mūzos

Prekės ženklas trumpam paliko Los Andželo raudonuosius kilimus ir persikėlė į didingas Anglijos žemes, kurios garsėja jojimo tradicijomis ir įspūdingomis mūzomis, pavyzdžiui, Alexa Chung ar socialistė Poppy Delevingne.

Naujas formatas

Galima rinktis iš trijų naujosios rankinės modelių: per petį permetamos, ant peties nešiojamos rankinės arba modelio su trumpa rankena. Kiekviena jų turi tris dydžius. Panašu, kad „Varenne“ taps naująja šių mados namų klasika. Mes įsimylėjome modelį su trumpa rankena ir jo piramidę primenančią formą bei odines pakinktus primenančias petnešėles.

1 / 13

Rankinių „Varenne“ modelių varicijos, JIMMY CHOO

Tags

Rekomenduojame