Madinga investicija - monogramomis margintos rankinės
Panašu, kad logotipų manijos tendencija, kuri ypač išpopuliarėjo pastaraisiais sezonais, ir toliau karaliaus mados pasaulyje. Tačiau dabar bus madinga šiek tiek kitokia logotipų forma. Šiandien stileivos geidžia ne logotipais, o iš jų sudarytais monogramų raštais margintų aksesuarų. Tendencijų naujienas diktuojantys prabangos prekių ženklai (tokie kaip „Louis Vuitton“, „Fendi“ ar „Dior“) šį rudenį ir žiemą pristato galybę monogramomis margintų rankinių ir krepšių variacijų.
Vienas daugiausia fashionistų dėmesio sulaukusių aksesuarų - džinsinė „Dior“ balno tipo rankinė „Oblique Sadle Bag“, marginta monograminiu raštu, sudėliotu iš mados namų vardo. Dar pavasarį šio modelio rankinė tapo geidžiamiausia garsenybių įvaizdžio detale. Rihanna, Kourtney Kardashian, Bella Hadid, Heart Evangelista, Eva Chen, Chiara Ferragni - tai tik keli vardai madisčių, pamėgusių monograminę „Dior“ rankinę.
Rudenį iš logotipų sunertais raštais margintų rankinių knibždėte knibžda, tad jei galvojate, kuo atnaujinti rudens garderobą, nė nedvejodama išsirinkite jums dailiausią monograminę rankinę. Kalbama, kad tai naujoji dėmesio verta investicija.