„Givenchy“ 2020 m. vasaros kolekcijoje vyrams – netikėtos detalės, atspindinčios XVII a.
2017 metų kovą prie mados namų „Givenchy“ kūrybinės komandos prisijungusi britų dizainerė Clare Waight Keller kilstelėjo šio ženklo kuriamą vyrų madą aukštyn. Jos vyrams skirti modeliai šiandien sulaukia nemažai pagyrų ne tik iš klientų, bet ir mados kritikų.
Florencijoje surengtą „Givenchy“ 2020 m. pavasario ir vasaros sezono vyrų mados šou galima vadinti savotišku debiutu, mat pirmą kartą ant podiumo karaliavo būtent vyrai, aprengti Clare Waight Keller. Anksčiau ji vyriškus modelius pristatydavo kartu su moterims skirtomis kolekcijomis arba lookbook fotosesijų principu.
Šį kartą Clare Waight Keller sujungė griežtą klasiką ir laisvą sportinį stilių, kolekcijoje perpynė religinius elementus, istorinio kostiumo braižą ir modernią Azijos jaunuolių kultūrą, įkvėptą andergraundo muzikos ir noro išsiskirti iš minios. Kolekcijoje dominavusias spalvas galima suskirstyti į dvi stovyklas. Čia dominavo švelnūs pasteliniais atspalviai, tarsi prigesinti kalkėmis, ir naktinės gotiškos paletės spalvos.
Bene išskirtiniausi kolekcijos rūbai – ilginto silueto švarkai, nuo tapusių kostiumo dalimi iki pavienių, siuvinėtų žibančiomis plokštelėmis arba gobeleninių. Verta paminėti ir kontarstingus drabužių derinius, pavyzdžiui, klasikinis kostiumas ir ilgas sportinis lietpaltis arba atvirkščiai – sportinės kelnės ir klasikiniai marškiniai. Akcentinės detalės, kurias verta įsiminti norintiems pagyvinti aprangą: saugos diržus primenantys kelnių diržai, spalvoti sportbačiai kojinių tipo aulais, kaklo papuošalai-kryžiai, ant riešo segimos piniginės, masyvūs sportiniai krepšiai, kuprinės ir plonyčiai šalikėliai.
Taip pat kolekcijoje pamatysite ir simbolinę puošmeną – kai kurių modelių ausyse žybsi po vieną perlą. Tai aliuziją į vieną žymiausių olandų dailininko Vermejerio paveikslų „Mergina su perlo auskaru“, nutapytą XVII amžiuje.
„Givenchy“ 2020 m. pavasaris ir vasara vyrams
Mados namų „Givenchy“ nuotr.