Žurnalas L'Officiel Lithuania

Naujasis L'OFFICIEL LITHUANIA lapkričio numeris kalba apie žvilgantį „fake“ pasaulį

Prekyboje jau rasite naujausią „L'Officiel Lithuania“ lapkričio numerį, kurio viršelio heroje tapo modelis Karolina Toleikytė.
person human sunglasses accessories accessory magazine

„Mano „Instagram“ yra išskirtinai tik apie darbą, ten nepamatysite, ką valgau, kokio prekės ženklo rūbais einu pro namų duris, nerasite mano kelionių, miegamojo, drabužinės. Tai būna labai retai ir be jokios intencijos parduoti vieną ar kitą ženklą. Nes nuomonės formuotoja, tik modelis. Dažnai įvairios kompanijos siūlo kažką rekomenduoti socialiniuose tinkluose. To nesiimu, nes šventai tikiu, kad niekas neturi teisės savo nuomonės išsakyti kitam tol, kol jis to nepaprašo. <...> Man puikiai sekasi dirbti ir uždirbti iš savo darbo, tad jokių pajamų iš „Instagram“ negeneruoju“, – sako „L'Officiel Lithuania“ viršelio veidas Karolina Toleikytė, paliesdama pagrindinę lapkričio numerio temą – fake pasaulį.

 

„Pastaruoju metu į pasaulį ėmiau žiūrėti nusiėmusi rožinius akinius, pastūmusi mažos mergaitės Karolinos svajones. Kas nutiko? Mergaitė užaugo“, – išduoda Karolina.

zx.JPG

Su fotografijos pasaulio atstovais – Kinijos mados fotografe Aukse Grei, reklamos fotografu Tomu Kaunecku ir įžymybių fotografu Luku Griciumi – ieškome atsakymo į klausimą, ar tikras ir fotošopu nepagražintas kūnas gali tapti realia mados kuriamo įvaizdžio ateitimi? Juk mados fotografijos esmė – sukurti ir parduoti mums įvaizdį, kuris ne tik žavėtų, bet ir viliotų virsti tuo, kuo iš tiesų nesame. Parduoti iliuziją. Tačiau kuo toliau, tuo daugiau mados pasaulyje girdime apie „netobulo“ kūno modelius, vis daugiau prekės ženklų reklaminėms kampanijoms renkasi realistinės moters atvaizdą.

 

Pažvelgus į šių laikų visuomenę, atrodo, kad nė vienas neturi rūpesčių: kiekvienas jų rytas prasideda nuo meditacijos, džiaugiasi kiekviena akimirka, renkasi tik subalansuotą mitybą ir myli iki mėnulio ir atgal. Rodos, gyvename tobulame pasaulyje, kurio kiekviena smulkmena nušlifuota, o kalbėti apie liūdnas ir neigiamas emocijas – tabu. Tačiau aktoriai Gelminė Gležmaitė ir Tadas Gryn, sako, kad vieta vaidinti yra scenoje, o gyvenime privalome būti savimi.

 

Kitas „L'Officiel“ lapkričio numerio herojus, dizaineris Robertas Kalinkinas, pasakoja apie pastarojo meto pasirinkimus, kūrybą, mados ir aprangos prasmę gyvenime. „Sukurti dizainą yra viena, kur kas didesnis menas jį realizuoti. Žmonės to nesupranta, kol patys nepabando parduoti“, – sako kūrėjas.

xx.JPG

Puodelio kavos sėdame su Linda Rodin – mados ikona, stiliste, įvaizdį ir stilių kūrusia tokiems vardams kaip Madonna, Cher ir Bobas Dylanas, kuri savo kosmetikos ženklą „RODIN olio lusso“ sukūrė būdama 60-ies, o vėliau pardavė grožio industrijos gigantei Esteé Lauder.

 

Mados rubrikoje apžvelgiame 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijas, pristatytas didžiosiose mados sostinėse: Paryžiuje, Londone, Milane ir Niujorke. Specialiai „L'Officiel Lithuania“ – pokalbis su mados pasaulio pažiba – dizaineriu Giambattista Valli, kuris neseniai pristatė bendrą kolekciją su vienu populiariausių mados ženklų H&M.

 

Taip pat skaičiuojame, kaip per pastaruosius dešimtmečius pasikeitė pasaką kuriantis aukštosios mados pasaulis. Ar žinote, kad prie vieno VERSACE haute couture modelio pluša net 6 darbuotojai?

 

Stebėdami žibantį ir nerūpestingą garsenybių pasaulį veikiausiai galėtumėte įvardyti ne vieną įžymybę „barbę devyndarbę“, kuriai sekasi ir ant scenos, ir mados, ir grožio pasaulyje. Šį kartą apie garsenybes, kurios greta savo pagrindinės profesijos plėtoja ir mados verslą arba tiesiog metė ankstesnę karjerą ir perėjo į jį.

 

Tęsiame žvaigždžių temą su Celeste Barber. Nors pramogų pasaulyje ir kine ši aktorė ir rašytoja žinoma jau daugiau nei dešimtmetį, tarptautiniame dėmesio centre ji atsidūrė 2015 m., sukūrusi grotažymę #celestechallengeaccepted. Vos per trejus metus pasiekusi milijonus sekėjų, C. Barber tapo socialiniu fenomenu.

aa.JPG
cz.JPG
za.JPG

Veikiausiai viena ryškiausių fake pasaulio simbolių galėtume pavadinti Kim Kardashian, tad naujame „L'officiel Lithuania“ jos vardas bus paminėtas ne kartą. Garsiosios Kim ikoniškas kultas kaip negydomas virusas ilgam užkrėtė visą modernųjį pasaulį. Turbūt būtų sunku rasti žmogų, kuris nežinotų Kim Kardashian vardo. Tačiau, kiek iš šių žmonių pasakytų, kuo ši moteris užsiima?

 

Grožio pašnekiuose kalbiname Karoliną Meschino. Viena žaviausių ir įtakingiausių nuomonės formuotojų ne kartą yra atvirai pasakojusi apie savo paauglystės kompleksus, tačiau ar visi Karolinos kompleksai jau įveikti? Kokią įtaką jai turėjo ir tebeturi socialiniai tinklai? Kas kartais griauna jos pasitikėjimą savimi?

 

Grožio rubrikoje – naujienos, padėsiančios pasiruošti žiemai, gidas, kaip atpažinti grožio produktų klastotes, odos priežiūros mitai ir grožio rubrikos redaktorė Neringos Šimkutės bei vizažistės Alinos Silivanovos atsakymai į skaitytojų klausimus.

ww.JPG

Kaip ir kiekviename „L'Officiel Lithuania“ leidinyje, lapkričio mėnesio numeryje jūsų laukia išskirtinės mados fotosesijos, stilistės Irinos Cybinos tendencijų apžvalgos, pasaulinės mados naujienos ir meno pasaulio temos (šįkart žvelgiame į fantastišką britų fotografo Timo Walkerio fotografijų pasaulį, taip pat nagrinėjame stilingą mados ir kino sintezę).

aas.JPG

Tags

Rekomenduojame