Ką rasite naujausiame „L‘Officiel Lithuania“ lapkričio numeryje?
Prekyboje jau pasirodė naujausias „L‘Officiel Lithuania“ lapkričio numeris, kurio viršelį papuošė agentūros „Personal“ įkūrėja Magdalena Sabalė.
Viršelio istorija
Turbūt daug kam atrodo siekiamybė kasdien bendrauti su garsiosiomis Indre Kavaliauskaite, Inga Žuolyte, Laura Mazaliene, Austėja Jablonskyte, Irina Sine, o Karolina Meschino būtų tokia artima, kad taptų vestuvių liudininke. Magdalenai Sabalei, iki santuokos buvusiai Kristina Kulbušauskaite, jos agentūros „Personal“ veikloje yra svarbiausi pasitikėjimas ir partnerystės su talentais bei prekių ženklais. O kur pasitikėjimas, partnerystė, ten – ir bičiulystė.
Jaukūs Magdalenos ir jos vyro namai Vilniaus senamiestyje skendi gėlėse ir kruopščiai atrinktuose meno kūriniuose – jai svarbu, kad namie būtų gera ir jauku. Šįmet nemažai laiko ir jėgų skyrė naujo būsto įrengimui, Kalėdų eglę žada jau puošti jame. Magdalena, dirbanti su dešimčia bene svarbiausių Lietuvos nuomonės formuotojų, kuriuos mieliau įvardija kaip talentus, geba likti kūrybiška, nepamesti savęs, šeimos reikalų, nes yra nepaprastai disciplinuota: „Supratau, kad disciplina – vienintelis kelias į progresą. Kitaip nuolat kintanti dinamiška dienotvarkė, įvairūs žmogiški faktoriai greitai išmuštų iš vėžių.“
Naujas vaidmuo
Vienas labiausiai pripažintų šalies modelių Karolis Inokaitis (@tetervinas) modelio karjeros skonį paragavo vos penkiolikos, o šiandien šiame amplua sėkmingai sukasi jau trylika metų. Dėmesį prikaustanti išvaizda, stilius ir ryžtingas charakteris leido jam pasiekti tai, apie ką pasvajoja daugelis manekenų ir šios industrijos entuziastų, – ne tik pabūti mados dalimi už uždarų užuolaidų, bet ir svečio kėdėje stebėti Dior, Valentino, Ami Paris mados namų šou šalia įtakingiausių industrijos žvaigždžių. Dabar jo klientų sąraše puikuojasi ne tik prabangūs vardai, bet ir tarp jaunimo puikiai atpažįstami gatvės prekių ženklai – ir visa tai nebe iš modelio, o socialinių tinklų duonos. Ar galime sakyti, kad nuo modelio iki įtakingo mados turinio kūrėjo – tik vienas žingsnis?
Trys skonių kalvės
Kai moterys pasirenka verslo kelią, jų nebesustabdysi. Greičiausiai nesustabdysi ir sėkmės, kuri šiuos kruopščiai apgalvotus ir išdirbtus projektus lydi. Trys verslininkės, trys žinomos moterys, o tokios skirtingos istorijos. Liucina Rimgailė – tikras sraigtelis. Su ja galite pašnekėti apie pačias įvairiausias verslo sritis, apie motinystę, apie geriausią pyragėlio receptą ir apie madingiausią sezono batelių spalvą. Verslininkė, nuomonės formuotoja, žurnalistė ir mama Laura Mazalienė sako pajutusi, kada reikia padaryti pauzę. Anot jos, stabtelėti kartais verta, ypač tada, kai apie tai pradeda sakyti pats kūnas. Nepaisant to, kad ji nebevysto keleto anksčiau pamėgtų veiklų, šiandien jos portfelyje – visas pluoštas atsakomybių, kurias ji įveikia perlipdama visus iššūkius. Verslininkė Eskedar Maštavičienė ilgai žodžių neieško paklausta, ar būti mama ir verslininke – lengvai išsprendžiama užduotis. Tai jai – vienas didžiausių iššūkių, tačiau bėdų sprendimui ji sako jau radusi būdų.
Brangusis Tomas Fordas
Pasaulis dievina amerikiečių dizainerį ir režisierių Tomą Fordą dėl jo elegantiško ir nepakeičiamai glamūrinio braižo. Tačiau retas žino, kad milijardieriumi tapęs kūrėjas kadaise skendo ir skurde, ir alkoholio liūne, ir gilioje depresijoje, o jo veiklos sričių spektras galėtų pelnyti jam žmogaus orkestro titulą.
Be taisyklių
Provokuojantis, nenuspėjamas, charakteringas ir prikaustantis žvilgsnius – tokiais vaizdingais epitetais būtų galima apibūdinti Londone gyvenančios ukrainietės stilių. Stilistė ir mados turinio kūrėja Nastya Burlaka (@burlakanastya) požiūrį į madą grindžia griežta estetika, ironija ir drąsa išsiskirti. Kiekviena jos aprangos eilutė – tarsi naujas pasakojimas, o aštrus pojūtis ir femme fatale dvasia sukuria savimi pasitikinčios moters portretą.
Futuristinio glamūro kodai
7-ojo dešimtmečio fenomenu tapusi dizainerio Paco Rabanne kūryba avangardą jungė su futuristinės estetikos kryptimi. Šiandien Rabanne mados namai, puoselėdami unikalų mados paveldą, drąsiai tęsia savalaikio modernumo paieškas ir pristato bendrą kolekciją su H&M. Prieš pasirodant kolekcijai, „L’Officiel Lithuania“ komanda gavo išskirtinę galimybę pakalbinti Rabanne kūrybos vadovą Julieną Dosseną ir H&M kūrybos patarėją Ann-Sophie Johansson bei sužinoti, kokių ikoniškų mados objektų galėsime išvysti šį kartą.
Mados mėnuo
Mados savaitės – kaip šveicariškas laikrodis – vyksta kasmet, ta pačia tvarka ir sutraukia tuos pačius žmones – pačius ištikimiausius mados mylėtojus. Ne veltui mados mėnuo prilygsta amžinajam varikliui, kuriame sukasi industrijoje įtakingiausi pasaulio miestai: Niujorkas, Londonas, Milanas ir Paryžius. Kol kas jų gretų niekas nė nedrįso ardyti, o kiekvienais metais pristatomos kolekcijos tik įrodo, kad net pasiekus aukštumas visada yra vietos pasistiebti dar labiau.
Kosta Navarinas: slaptasis Graikijos rojus
Norite atrasti kitokią Graikiją? Tuomet Kosta Navarinas yra ideali vieta. Leiskitės atrasti šį užburtą Peloponeso kampelį, kuriame prabanga susilieja su autentiškumu. Jei jau galvojate apie saulėtas kitos vasaros atostogas, norite pamatyti atostogaujančią futbolo žvaigždę Ronaldo ar pažaisti golfą su čempionais, L’Officiel Lithuania“ kelionių redaktorė, „Boutique Travel“ išskirtinių kelionių dizainerė Aja, kviečia jus į ekskursiją po unikalų kurortą.
L'Officiel Lithuania Voyage
Kartu su „L‘Officiel Lithuania“ lapkričio numeriu išleistas ir naujas žurnalas „L‘Officiel Lithuania Voyage“, skirtas kelionių ir poilsio temai. „Sakoma, darbas pripildo mūsų kišenes, o kelionės praturtina sielą. Todėl atostogų terapija – geriausias būdas pabėgti nuo rutinos, į savo gyvenimą pažvelgti iš šalies, patikrinti draugystės tvirtumą ar romantiškiems jausmams suteikti ryškesnių atspalvių. Norite susigrąžinti laisvės pojūtį? Keliaukite! Ar komfortišką aplinką verta keisti į nuvargusias kojas? Be abejonės! Juk kelionių nuovargis kaip gera iškrova sporto salėje – didina fizinę ir emocinę ištvermę <…> Pats, būdamas nepataisomas keliautojas, laikausi tiesos: kelionėje mes iš tikrųjų gyvename, nes pažįstame save iš arčiau ir giliau. Mėgautis potyriais mums netrukdo kasdienės smulkmenos, todėl galime mokytis ir visavertiškai leisti laiką su mylimais žmonėmis. Šiuo virtualiosios realybės ir informacinių technologijų laikotarpiu nenustojame keliauti, nors „įveikti“ viršukalnes ir „pažinti“ tolimiausius kraštus šiandien galime sėdėdami namuose ant sofos, „Youtube“ vaizdo įraše, net ir fantazuojant, kaip atrodys ateities kelionių maršrutai, nebereikia sukti galvos – šią užduotį pakanka pavesti dirb[1]tiniam intelektui. Tačiau nei „Photoshop“ nugludinti vaizdai, nei kompiuterių sukurti ateities maršrutai, esu tikras, dar ilgai nepakeis mūsų noro pajusti, paragauti, pamatyti, įkvėpti, patirti...”, - naują žurnalą pristato „L‘Officiel Lithuania Voyage“ vyr. redaktorius Edvardas Žičkus.